- 61
- Jocul didactic „CHIM TAB” stimulează gândirea logică, imaginația, memoria și motivația la elevi de aceea poate fi aplicat ca suport de către cadrele didactice. Conceptul jocului a fost prezentat în cadrul concursului internațional „Elementul necunoscut” la Facultatea de Chimie din București, 12 .04.2019 și a fost premiat cu locul I. În prezent, „CHIM TAB” a fost perfecționat și e prezentat ca suport pentru cadre didactice cu valențe multiple de aplicabilitate : ora de chimie, cerc de chimie, tabere de vară (științe), activități STEAM, seminare, activități intradisciplinare, concursuri intelectuale.
- Din rezultatele obținute constatăm că, 55% din respondenți denotă o motivație sporită și interes pentru aplicarea jocului didactic la ore, iar 21 % din cei chestionați au o motivație moderată față de aplicarea acestui joc, 17 % manifestă o atitudine pozitivă dar motivație scăzută cu referire la aplicarea jocului și 7 % prezintă un interes ambiguu și o motivație de moment. Astfel, ipoteza este confrmată.
- Jocul „CHIM TAB”, încadrat în ora de chimie, conduce la îmbogăţirea aspectelor pozitive în ceea ce priveşte rezultatele elevului pe mai mulțe factori care influențează învățarea.
- Cu ajutorul jocului poate fi identificat nivelul actual al cunoștințelor elevului la chimie cu referire la rolul, importanța practică și domeniile de utilizare a elementelor chimice.
- Jocul didactic „CHIM TAB” este eficient ca versiune pentru PC pentru profesorii de chimie și prezintă multiple perspective de dezvoltare a acestuiaChim Tab Mobile(versiunea mobilă), Chim Plus(ver.AR).
Participant
Marius Vrabie, clasa a XII-a,
LT „Ion Creangă”, Ungheni