ChimTab

17.11.2020
  1. Jocul didactic „CHIM TAB” stimulează gândirea logică, imaginația, memoria și motivația la elevi de aceea poate fi aplicat ca suport de către cadrele didactice. Conceptul jocului a fost prezentat în cadrul concursului internațional „Elementul necunoscut” la Facultatea de Chimie din București, 12 .04.2019 și a fost premiat cu locul I. În prezent, „CHIM TAB” a fost perfecționat și e prezentat ca suport pentru cadre didactice cu valențe multiple de aplicabilitate :  ora de chimie, cerc de chimie, tabere de vară (științe), activități STEAM, seminare, activități intradisciplinare, concursuri intelectuale.
  2. Din rezultatele obținute constatăm că, 55% din respondenți denotă o motivație sporită și interes pentru aplicarea jocului didactic la ore, iar 21 % din cei chestionați au o motivație moderată față de aplicarea acestui joc, 17 % manifestă o atitudine pozitivă dar motivație scăzută cu referire la aplicarea jocului și 7 % prezintă un interes ambiguu și o motivație de moment. Astfel, ipoteza este confrmată.
  3. Jocul „CHIM TAB”, încadrat în ora de chimie, conduce la îmbogăţirea aspectelor pozitive în ceea ce priveşte rezultatele elevului pe mai mulțe factori care influențează învățarea.
  4. Cu ajutorul jocului poate fi identificat nivelul actual al cunoștințelor elevului la chimie cu referire la rolul, importanța practică și domeniile de utilizare a elementelor chimice.
  5. Jocul didactic „CHIM TAB” este eficient ca versiune pentru PC pentru profesorii de chimie și prezintă multiple perspective de dezvoltare a acestuiaChim Tab Mobile(versiunea mobilă), Chim Plus(ver.AR).
Participant

Marius Vrabie, clasa a XII-a,

LT „Ion Creangă”, Ungheni